Перед написанням цієї статті згадалось мені одне байкерське прислів’я: «Не падав? Впадеш. Вже падав? Ще раз впадеш». Отже, рано чи пізно,кожен скутерист стає перед питанням ремонту пластикового обвісу. Можна, звичайно, звернутись в майстерню по ремонту автопластмаси, але про ціну і, головне, якість цього ремонту сказати нічого не можу – інформації нема. Тому я, як і більшість власників металопластикових коней, взявся за це діло сам.
Прийшла зима і після осінньої аварії саме час узятися за ремонт. Розпочинаємо,звісно, із розбірки скутера.

Як то кажуть, чистота – запорука здоров’я. Перед початком роботи усі компоненти скутера слід ретельно вимити і висушити. І працювати буде приємніше, і якість ремонту буде краще.

Для ліквідації тріщин в крилі (твердий пластик) я озброївся клеєм, який мені зпрезентувалди добрі люди з фабрики металопластикових вікон. Як відомо, перед будь-яким склеюванням поверхню слід знежирити. От тут і з’явилась проблемка. Справа в тому, що цей ремонтик я почав у неділю і розчинник купити було ніде. Обійшлись народними методами.

Для стяжки тріщин тобі знадобиться також сіточка. Один мій друг використовував для цього монтажну сітку, а я вирішив скористатись сіткою від старих «совдеповських» колонок. Заміряємо розмір і вирізаємо потрібну латку.

Моя порада: починай ремонт з помічником – і допомога не завадить, і веселіше буде.

Накладаємо клей на тріщину і чекаємо,поки «схопить».

Оскільки крило не є рівним, то сіточка відстає від пластику. Притискаємо викруткою.

Імпровізована сушилка – 100-Ваттна лампочка.

Крило готове. Перекур.

Тепер беремось за задню обшивку руля. Повторюєм процедуру миття-сушки-знежирення. Вирізаємо латку із сіточки. Стискаємо трішину.

Ця панель з м’якого,еластичного пластику,тому беремо в руки паяльник. Бажано взяти потужніший – зекономиш час, потрібний для прогріття сітки і впаювання її в пластмассу.


Спочатку робимо впайку навколо тріщини, а потім впаюємо всю латку. Бажано робити це в добре провітряному приміщенні – сморід такий, що аж очі сльозяться.

Так поступаємо з всіма тріщинами на рівній площині. З ремонтом кріплень трохи складніше – тут краще зробити металічні кронштейни.
Тепер збираємо улюбленого коня і в дорогу!
|