Меню сайта
Категории каталога
Різне [9]
Новини, роздуми і т.д.
Ремонт, обслуговування, тюнінг [0]
Описи скутерів [0]
Відгуки скутеристів про їх техніку
Поради [0]
ПОШУК
Наші друзі
Статистика
Вівторок, 22.07.2025, 05:25
Вітаю тебе Гiсть | RSS
Главная | Регистрация | Вхід
Тернопільський скутер-портал
Форма входу
Главная » Статьи » Різне [ Додати статтю ]

Ремонт пластику

             Перед написанням цієї статті згадалось мені одне байкерське прислівя: «Не падав? Впадеш. Вже падав? Ще раз впадеш». Отже, рано чи пізно,кожен скутерист стає перед питанням ремонту пластикового обвісу. Можна, звичайно, звернутись в майстерню по ремонту автопластмаси, але про ціну і, головне, якість цього ремонту сказати нічого не можу – інформації нема. Тому я, як і більшість власників металопластикових коней, взявся за це діло сам.

             Прийшла зима і після осінньої аварії саме час узятися за ремонт. Розпочинаємо,звісно, із розбірки скутера.

 

Як то кажуть, чистота – запорука здоровя. Перед початком роботи усі компоненти скутера слід ретельно вимити і висушити. І працювати буде приємніше, і якість ремонту буде краще.

 

Для ліквідації тріщин в крилі (твердий пластик) я озброївся клеєм, який мені зпрезентувалди добрі люди з фабрики металопластикових вікон. Як відомо, перед будь-яким склеюванням поверхню слід знежирити. От тут і зявилась проблемка. Справа в тому, що цей ремонтик я почав у неділю і розчинник купити було ніде. Обійшлись народними методами.

 

 

 Для стяжки тріщин тобі знадобиться також сіточка. Один мій друг використовував для цього монтажну сітку, а я вирішив скористатись сіткою від старих «совдеповських» колонок. Заміряємо розмір і вирізаємо потрібну латку.

 

 

Моя порада: починай ремонт з помічником – і допомога не завадить, і веселіше буде.

 

 

 Накладаємо клей на тріщину і чекаємо,поки «схопить».

 

 

Оскільки крило не є рівним, то сіточка відстає від пластику. Притискаємо викруткою.

 

 

Імпровізована сушилка – 100-Ваттна лампочка.

 

 

Крило готове. Перекур.

 

 

Тепер беремось за задню обшивку руля. Повторюєм процедуру миття-сушки-знежирення. Вирізаємо латку із сіточки. Стискаємо трішину.

 

 

Ця панель з мякого,еластичного пластику,тому беремо в руки паяльник. Бажано взяти потужніший – зекономиш час, потрібний для прогріття сітки і впаювання її в пластмассу.

 

 

Спочатку робимо впайку навколо тріщини, а потім впаюємо всю латку. Бажано робити це в добре провітряному приміщенні – сморід такий, що аж очі сльозяться.

 

 

Так поступаємо з всіма тріщинами на рівній площині. З ремонтом кріплень трохи складніше – тут краще зробити металічні кронштейни.

Тепер збираємо улюбленого коня і в дорогу!

 

Категорія: Різне | Додав: moto-ternopil (11.06.2009) | Автор: Андрій Гурневич
Переглядів: 1415 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/2 |
Всего комментариев: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі порталу.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2025